wtorek, 20 lutego 2018

Z cyklu: świat w obiektywie

Bardejov (Słowacja)







9 komentarzy:

  1. Piękna i świetnie zachowana architektura. Ty robiłaś te fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zabytki są doskonale zachowane. Stare Miasto jest bardzo zadbane i odrestaurowane.
      Tak, to ja robiłam te zdjęcia :) Lubię sobie czasem pocykać fotki ;)

      Usuń
    2. Ja też lubię. ALe już nie tak jak kiedyś, cyfrówką, gdzie było 5 mpx i nawet mowy nie było, żeby coś podobnego w telefonach miało być. :) Ale teraz i telefonem można, bo zawsze pod ręką.

      Usuń
    3. A to w moim przypadku jest odwrotnie. Teraz więcej niż kiedyś, a przynajmniej bardziej hmm... świadomie :) To prawda, teraz telefon jest do wszystkiego ;) Choć prawdę mówiąc, zdjęcia z mojego telefonu to jakieś specjalne nie są.

      Usuń
    4. Nigdy nie będzie porównania telefon vs aparat, na zasadzie zestawienia 1:1, gdybyś oceniła 12 mpx tu, i tu, to aparat zjada telefon. Ale telefon to jednak ma się w kieszeni, więc nawet jeśli wypadnie nieoczekiwany moment, podróż itp. to zawsze można utrwalić i w nie najgorszej jakości. Aparat to się już jednak w pełni świadomie zabiera na podróże, wypady itp. Ogólnie to kiedyś miałem mocny cią na kupno lustrzanki, kiedyś sobie kupię taką z Canona z średniej półki.

      Usuń
    5. To że telefon nigdy nie będzie się równał aparatowi to wiadomo. Mnie bardziej chodziło o to, że są różne telefony i jedne robią zdjęcia lepsze, drugie gorsze. Mój należy raczej do tej drugiej kategorii. Chociaż muszę przyznać, że jakoś specjalnie nad tym nie ubolewam, bo w sumie i tak nie za często mam potrzebę go używać. A jeśli chodzi o lustrzanki to też wybieram Canona :)

      Usuń
    6. A to też. Samsungi i Nokie robią dobre. Ale od pół roku mam Iphone'a i nie ma porównania. Cyka foty świetne. A jeśli chodzi o aparaty to chyba tak Canon albo Nikon, cyfrówkę mam z Nikona właśnie.

      Usuń
    7. Zastanawiałam się nad Nikonem i Canonem, ale wygrał ostatecznie ten drugi. Pewnie dlatego, że wcześniej miałam pożyczonego właśnie Canona i zdążyłam się przyzwyczaić do obsługi. Poza tym, lepiej mi w dłoni leżał :)

      Usuń
    8. A ja miałem Nikona, a mimo wsystko lustrzankę chyba bym wolał z Canona. Ale nie ważne, zanim ja się na to zdecyduje to minie jeszcze wiele czasu, bo są inne priorytety. :)

      Usuń